fredag 26. mars 2010

PÅSKE er filmtid






















For meg dvs. når jeg skal ha by-påske, er påsken filmtid. Så i dag har jeg hvert på Biblioteket og fått lånt meg en "bunke" med filmer. Det ble faktisk 6 filmer hvorav to er serier, men med stor fare for at jeg kanskje hadde sett noen før måtte jeg hel gardere meg.
Påskefilmene i år består av:
1. Høyere enn himmelen fra 1993, regissert av Berit Nesheim, basert på Klaus Hagerup sin bok.
2. The Tudors, andre sesong
3. Sammen er vi mindre alene fra 2008 med Audrey Tautou i hovedrollen.
4. Leo Tolstoy's Krig og fred fra 1972 med Anthony Hopkins i hovedrollen.
5. Brick Lane fra 2009, basert på boken til Monica Ali.
6. Freedom Writers fra 2006 med Hilary Swank i hovedrollen.
Ønsker alle en riktig GOD PÅSKE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar