onsdag 27. mars 2013

MIN BOKHYLLE -en liten tanke

Jeg flyttet inn i ny leilighet for litt over en måned siden. Der hadde jeg store planer om lage meg ett lite bibliotek. Alle bokelskeres store drøm!

Overraskelsen ble derfor stor når jeg ikke klarte å skille meg fra bøkene.
Skille meg fra dem med tanke på at de er på ett annet rom enn det jeg vanligvis oppholder meg i...





Så nå er hyllene fint plassert ved spisebordet i stuen. Som dere ser av bildet er de ganske så fulle, så noen ekstra hyller på ett annet rom er ikke til å unngå.

Er det bare meg dette er ett problem for?
Jeg synes bokhyller er så dekorative og hvis samtalene mot formodning skulle ebbe ut er det bare å se til hyllene for nye samtaleemner.

3 kommentarer:

  1. Så fint det ble! Bokskap med glassdører er jo bare så lekkert, og jeg skjønner godt at du vil ha dem i et rom der du ser dem hele tiden :) God påske, klem fra Anette :)

    SvarSlett
  2. Hei Anette, takk:) God Påske, klem Cathrine

    SvarSlett