onsdag 4. februar 2015

Mine forhåndsbestillinger på Mammutsalget

I år var det ikke mye som fristet på Mammutsalget så det ble kun fire bøker som jeg har forhåndsbestilt.

1. To grådige Italienere, Kokebok. Disse to herrene fulgte jeg med på når serien deres ble vist på tv. Maten så himmelsk ut, så her er det retter som må prøves.

2. Lost in Norway, Ingenting slår norsk natur -punktum.


 3. Svalbard, Etter å ha besøkt øya to ganger har jeg forelsket meg helt i dette landskapet, lyset, klima og menneskene. Jeg har til nå opplevd april måned med snø og sol, november måned og polarnatten med nordlyset. Neste tur går i august for å se landskapet uten snø.
 4. En bønn for Venezia: Marina Fiorato skriver greie bøker som passer som sommerferie lektyre.

2 kommentarer:

  1. Marina Fioratis bøker er veldig fornøyelige.:) En bønn for Venezia likte jeg godt.

    SvarSlett
  2. Så bra du likte den :-) Gleder meg til å lese den!

    SvarSlett