torsdag 3. mars 2011

Ett lite livstegn….


Det har ikke blitt mye blogging på meg den siste tiden men jeg er inne kikker på andre blogger stadig vekk. Jeg er midt i periode hvor det ikke blir så mye lesing. Mye av dette er på grunn av at jeg ikke har funnet de helt store bøkene å lese.
Akkurat nå leser jeg En sang om Lengsel av Andrea Levy og har gjort det lenge nå, dessverre fenger ikke denne meg noe særlig men jeg har bestemt meg for å lese hele.
Jeg har andre bøker liggende på vent som jeg gleder meg til å lese. Disse har jeg spart til min etterlengtede ferie. To uker i Thailand, da skal det leses.


De som blir med på ferien er:
Kate Morton – The Distant Hours
Michael Gregorio – Critique of Criminal Reason
Carolina De Robertis – The Invisible Mountain
Ann Syréhn Tomasevic – Glass og Aske

Håper å komme sterkere tilbake når leselyst og fascinerende bøker igjen lander i mine hender.

3 kommentarer:

  1. Så fantastisk deilig!! Kos deg!! Gleder meg til å høre hva du har gjort og hvor du har vært!! God tur!

    SvarSlett
  2. Skjønner hva du mener. Jeg har hatt det slik selv. Det som har hjulpet for meg er å lese korte bøker, gjerne lettleste.

    SvarSlett
  3. Janke: Takk, kose meg skal jeg.

    Beatelill: Tror jeg skal prøve meg på det en periode.

    SvarSlett